Kundeservice

Frokostordning er et spørgsmål om tillid. Derfor tager vi vores kundeservice lige så seriøst som vores madlavning.

Fast kontaktperson og direkte kontakt

Brug for sparring, har du spørgsmål til din frokostordning, eller vil du høre, om du kan få lavet en hurtig ændring i sidste øjeblik? Eller skal du bruge kage til mødet i morgen?

Hos The Cantina har du en fast kontaktperson, så hjælpen er altid nær, og vi gør hver dag alt hvad vi kan for at gøre det så nemt og bekvemt ude i jeres dagligdag.

Ordentlig kvalitetssikring og fødevaresikkerhed

For os er det en selvfølge, at vi ikke går på kompromis med fødevaresikkerheden i det daglige arbejde. Derfor er vores personale naturligvis også uddannet i korrekt fødevarehåndtering, sikker opbevaring af fødevarer og egenkontrol.

Vores køkkener står selv for den daglige kvalitetssikring af samtlige fødevareprocesser, lige fra vi modtager råvarerne og til de kommer på bordet.

Dertil arbejder vi også med en intern fødevarekontrol med regelmæssige tjek fra vores hovedorganisation, så vi kan sikre det samme høje niveau til alle vores kunder.

Vores fastlagte kvalitetssikring belønner sig i glade smileyer på vores køkkener.

Vi tilbyder ekstra services, alt efter jeres behov

The Cantina kan være med hele vejen rundt og dække jeres forplejningsbehov morgen, middag og aften.

Foruden den daglige frokost i kantinen kan vi tage hånd om både små og store forplejningsbehov i huset såsom mødeforplejning med alt fra kaffevogn til overdådig 7-retters gourmetmenu, jeres egen inhouse café, eksterne gæster, større konferencer eller særlige events, madkurser, workshops og teambuilding.

Vi arbejder altid aktivt på at imødekomme vores kunders behov til fulde. Hvis jeres virksomhed har specifikke behov, vi ikke har dækket ind her, kan vi også finde en solid løsning til netop jer.

Kontakt os